Фізкультхвилинки

Учні початкових класівособливі учні, їм дуже важко висидіти весь урок. Для підвищення загальної працездатності, поліпшення їхнього здоров'я дуже корисні фізкультхвилинки. Вони знімають втому, нормалізують увагу й активність, відновлюють сили, робочий настрій, почуття бадьорості й свіжості, підвищують дисциплінованість. Під час виконання вправ дуже важливо забезпечити приплив свіжого повітря у клас. Дітям до вподоби такі фізкультхвилинки, під час яких вони хором декламують тексти, одночасно виконуючи вправи. Повторювати їх треба 4—6 разів.

Що ж, мабуть, прийшла пора Всім нам відпочити.
Хочу на фізкультхвилинку Усіх запросити.
Раз, два - всі присіли,
Потім вгору підлетіли.
Три, чотири - нахилились,
Із струмочка гарно вмились. П’ять, шість - всі веселі — Летимо на каруселі!
Сім, вісім — в поїзд сіли Ніжками затупотіли.
Дев'ять, десять відпочили І за парти дружно сіли.

В казковому лісі розминка - Настала фізична хвилинка.
Втому проженем руками Вгору їх піднімем з вами.
Потім присядемо дружно - Ноги згинаємо пружно.
Руки, мов крила, розправим І до плечей їх поставим.
Коло вперед покрутили,
Потім назад повторили.
Голову вниз опустили,
Потім назад нахилили,
Потім наліво поклали,
Потім направо і стали Рівно і струнко.
Швидко скінчилась хвилинка.
Нас збадьорила розминка.

Хлопчики й дівчатка! Колони підрівняйте
И розминку-веселинку Зі мною починайте.
Раз — підняти руки вгору,
Два нагнутися додолу.
Три, чотири — прямо стати. Будем знову починати.
Руки в боки, руки так,
Руки вгору, як вітряк.
Вище руки підніміть І голівки покрутіть.
Нахил вліво — раз, два. три Нахил вправо — раз, два, три. Нахилились, розігнулись. Навкруг себе повернулись.
Раз присядьте. Два присядьте.
І за парти тихо сядьте.
А тепер у нас розминка,
А тепер фізкультхвилинка. Встали рівно біля парт, Починаємо наш старт.
Ось зігнули так ручата
И полетіли, мов качата. Ніжками затупотіли,
Потім разом всі присіли.
До сонечка потяглися І у боки так взялися.
Вправо разом нахилились, Вліво, щоб не помилились. Руки вниз ми опустили Й трохи ними потрусили.
Шию трішки розім'яли І за парти посідали.
А тепер мерщій до справ, Кожен вченим з нас щоб став.
Встаньте, діти, посміхніться, Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній.
І до сонця потягніться.
В різні боки нахиліться. Веретеном покрутіться.
Раз присядьте, два присядьте.
І за парти тихо сядьте.

1.  «Метелик». Часто-часто поплескайте віями, тобто моргніть. Виявляється, перед монітором очі лінуються і перестають моргати, а це шкодить нашому зору.
2.  «Вгору-вниз». Голову тримайте прямо, не закидайте. Дивіться прямо перед собою. Повільно підніміть погляд на стелю, затримайте на пару секунд, потім також повільно опустіть його на підлогу і теж затримайте. Голова під час виконання вправи залишається нерухомою.
3.  «Маятник». Голову тримайте прямо, дивіться перед собою. Подивіться вліво, потім повільно переведіть погляд вправо. Голова нерухома, працюйте тільки очима. Під час виконання вправи стежте за станом м'язів очних яблук, не перенапружуйте їх!
4.  «Вісімка». Голову тримайте прямо, дивіться перед собою. Подумки уявіть собі горизонтальну вісімку (або знак нескінченності) максимального розміру в межах вашого обличчя і плавно опишіть її очима. Повторіть вправу кілька разів в одну сторону, потім в іншу. Після цього часто-часто поморгайте.
5.  «Циферблат». Уявіть перед собою великий циферблат золотого кольору (вчені вважають, що саме цей колір сприяє відновленню зору). Виконуйте кругові рухи очними яблуками, залишаючи при цьому голову нерухомої.
6.  «Олівець». Візьміть олівець в праву руку і витягніть її, піднявши олівець на рівні очей. Дивіться на кінчик олівця і повільно відводите руку вправо, потім вліво, проводжаючи пишучий предмет очима, але не рухаючи головою.
7.  «Прекрасне далеке». Підійдіть до вікна і подивіться вдалину, потім на кінчик носа - це тренує очну м'яз.Повторіть вправу кілька разів.
8.  «З широко закритими очима». Закрийте очі і спробуйте описати ними уявний коло, потім горизонтальну вісімку, потім хрестик.
9.  «Жмурки». Кілька разів сильно примружтеся, потім просто закрийте очі і посидьте 20-30 секунд.
10. «Масаж». На наших вухах знаходиться величезна кількість точок, через які можна впливати на той чи інший орган. Так, стимулюючи мочку, ви опосередковано впливаєте на зір.

На повіки натискайте, Потім пальці відпускайте. Півхвилини посидіть,
Вправу знову повторіть. Подивись на кінчик носа, Потім глянь удалину,
Зиркни на сусіда скоса. Вправо, вліво! Ну ж бо! Ну!
А тепер розправте спинку, Прямо гляньте - відпочиньте. Погляд в точці сфокусуйте І довільно релаксуйте. Міцно-міцно тріть долоні,
До очей їх приложіть. Масажуйте очі легко І заняття знов почніть!


Сплять маленькі «совенята» Раз - розкрили оченята. Подивилися навколо Потім вгору і додолу.
Оченята - блим, блим, блим. Відпочити треба їм.
Вправо, вліво оченята Повертали совенята Совенята будуть спати А ми-далі працювати

Очі щільно ми закрили - це один, два, три, чотири. Потім ширше розкриваєм, Вдалині щось роглядаєм.
І поки ми розглядали До шести порахували.
Щоб очі наші відпочили, Робим це разів чотири.
Раз, два, три! Очі догори! На чотири та й на п’ять Будем міцно їх стулять.
Знову очі догори
Ми рахуєм раз, два, три!
Очі щоб відпочивали Дивимось ми вліво — вправо. Потім блимаєм очима.
І знову ними вліво - вправо.
Раз, два - рівно голова!
Три, чотири, п’ять - будем очі затулять.
Шість, сім - знов відкрили І на вісім затулили.
Міцно, міцно потримали.
І все знову починали.
П’ять разів так повторили,
За комп’ютери знов сіли.

Немає коментарів:

Дописати коментар